TIDL GENERALFORSAMLING 2021 / COVID-19

Ordinær generalforsamling 2021 for året 2019 og året 2020 afholdes søndag, den 14. november 2021 kl. 10:30 i Orø forsamlingshus

• Info om afholdelse af generalforsamling i 2021

4. marts 2021

Den aktuelle COVID-19 situation gør, at det ikke er muligt at fastlægge en dato for afholdelse af generalforsamlinger i Grundejerforeningen Salvig og Salvig Vandværk.

===

18. oktober 2020

Generalforsamlinger i Grundejerforeningen Salvig og Salvig Vandværk kan ikke afholdes i Orø forsamlingshus som det er sket gennem en del år, da retningslinjerne i forhold til COVID-19 ikke kan opfyldes.

Orøhallen ser pt. ud som den eneste mulighed baseret på, at der kommer mellem 75 og 100 medlemmer af Grundejerforeningen Salvig / Salvig Vandværk.

Afholdelse en søndag formiddag er ikke mulig, da Orøhallen er optaget i dette tidsrum.

Sikkerhed først

Mange medlemmer af Grundejerforeningen Salvig har privat bopæl i kommuner der er øverst på listen over de kommuner med flest konstaterede COVID-19 tilfælde. Grundejerforeningen Salvig og Salvig vandværk finder det ikke forsvarligt at afholde generalforsamlinger på det foreliggende grundlag i forhold til COVID-19 situationen.

Adgang til Salvig Vandværks generalforsamling

Ikke alle medlemmer af Grundejerforeningen Salvig er medlem af Salvig Vandværk, men får vand fra Børrehoved Vandværk, derfor har medlemmer af Børrehoved Vandværk ikke adgang til Salvig Vandværks generalforsamling.

Kloakering

Kloakering af Salvig området fylder meget derfor er planen at få repræsentanter fra Fors A/S til at komme og fortælle om de aktuelle planer. Der er grundejere der er omfattet af kloakering i Salvig, men ikke medlem af Grundejerforeningen Salvig. Disse ejere har ikke adgang til Grundejerforeningen Salvigs generalforsamling, men kan deltage i mødet vedr. kloakering af Salvig

Når generalforsamlingsdatoer er fastlagt er det planen at forløbet vil være sådan:

Salvig Vandværk og Grundejerforeningen Salvig har besluttet, at der ikke vil være morgenmadsbuffet inden generalforsamlingerne starter som i tidligere år.

Generalforsamling i Salvig Vandværk (kun adgang for medlemmer af Salvig vandværk)
    Generalforsamling i Grundejerforeningen Salvig (kun adgang for medlemmer af Grundejerforeningen Salvig)
    Evt. møde om kloakering i Salvig med deltagelse af repræsentanter fra Fors A/S (adgang for andre)
    Grundejerforeningen Salvig og Salvig Vandværk vurderer løbende COVID-19 situationen.

• GENERALFORSAMLING 2020 / COVID-19 (CORONAVIRUS)

BESTYRELSERNE FOR SALVIG VANDVÆRK OG GRUNDEJERFORENINGEN SALVIG AFLYSER HEDMED ÅRETS GENERALFORSAMLINGER DEN 19. APRIL 2020 GRUNDET DEN ALVORLIGE SITUATION MED CORONAVIRUS (COVID-19) I DANMARK.

INDTIL BESTYRELSESMEDLEMMER DER ER PÅ VALG KAN BLIVE VALGT, VIL DE NUVÆRENDE BESTYRELSER FUNGERE SOM FORRETNINGSBESTYRELSER DER VIL SIKRE, AT FORENINGERNE KAN FUNGERE SOM I EN NORMAL SITUATION, INDTIL EN ORDINÆR GENERALFORSAMLING KAN AFHOLDES.

Klik her for info fra Salvig vandværk

• Ordinær generalforsamling 2020

Indkaldelse til ordinær generalforsamling